Choose your currency:
My Basket (00) - £0.00

Your Bag

you currently have no items in your bag

Free UK Mainland Delivery

My Basket (00) - £0.00

Your Bag

you currently have no items in your bag

VonHaus Striped Hanging Garden Chair

VonHaus Striped Hanging Garden Chair

£ 34.99
£34.99
in stock
˄ ˄
  • The ultimate summer seat, this gorgeous, modern hanging chair makes relaxing easy
  • Made from 100% breathable soft cotton exterior fabric
  • The base and back of the chair is filled with cushion padding to create a truly comfortable seat you can sink into
  • Designed to be hung from a tree branch, or anchored to a sturdy frame
  • The in-built weight bar evenly distributes weight - keeping the seat level and upright  
  • Easy to install and secure overhead. Comes with full instructions on safe positioning
  • Size: L130 X W95cm. Weight capacity: 120kg
  • Free Extended 2 Year Warranty -Registration Required– *Terms and Conditions apply

VonHaus Striped Hanging Chair

An alternative to the traditional hammock, this hanging chair offers all the relaxation of a hammock with the comforts of an armchair.

Read, listen to music, sunbathe or just watch the world go by – this stylish hanging chair lets you do it all.

When not in use, the chair makes a beautiful addition to any garden, deck or patio. And because it can hang from a tree branch, it flawlessly integrates with its surroundings too.

Breathable Cotton Fabric

The 100% cotton fabric features a nautical-inspired blue and white stripe, bringing a little feel of the coast to your garden. It’s also incredibly soft, making it super comfortable – even in swimwear.

The padded cushion filling to the base and back adds a welcome depth that enhances the comfort of the chair.

Hang your chair from any suitable outdoor area – including strong tree branches or sturdy outdoor furnishings. It includes a weight levelling bar to help distribute weight more evenly.

Lightweight and easy to attach or remove, you can take this hanging chair with you to the park, on a picnic, camping, or to the beach.

Seat Size: 130 X 95cm (Length X Width)

Weight Capacity: 120kg 

SKU: 22/108

Delivery Options

  • Free Standard Delivery on all UK mainland orders - UK standard delivery takes 3-5 working days to deliver from dispatch.
  • £1.99 UK Next Day Delivery - Next Day Delivery is available on orders placed before 3pm.* Next day delivery is not available on larger items such as garden furniture, please see full list of exclusions here 

Dispatch Info

  • Orders placed after 3pm will not qualify for Next Day Delivery.
  • Please note delivery times may differ depending on your delivery address location and item of purchase. Larger items such as garden furniture may take up to 3-7 days.
  • Once your order has been processed and we have received cleared payment we will aim to dispatch your order from our warehouse within one working day.(*Excludes weekends and bank holidays ).
  • Please Note:Our products are sent in retail packaging and the product name will be visible to the person accepting the delivery

How do I return an item?

If you’re in any way unhappy with your product you can return it to us within 30 days of your product being dispatched.

If you want to return an item or if your product is faulty, you just need to contact us via email (support@domu.co.uk) or call us on 0161 833 5443.

 

Feefo Reviews - Average 44% (16 reviews)

44 16
  • 02-May-2018
    Product score:
    Customer Comment Lovely colour, good quality.
    Our Response
  • 02-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment The product received doesn't look anything like in the photo. Comes with 2 small loose pillows. Hence opted for refund instead.
    Our Response
  • 02-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment See previous comments about cancelled order
    Our Response
  • 02-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment The hanging chair is great but I thought it should of had the rope fixings for attaching it to a tree.
    Our Response
  • 02-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Never got it so sorry can't say what it would have been like
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback.  I believe my colleague Rebecca has emailed you directly regarding the issue that you have raised and we look forward to hearing from you at your earliest convenience.

    Many thanks
    Domu Brands Customer Service.
  • 02-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Not tested the hanging chair yet but based on reviews I'm sure all will be fine.
    Our Response
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Excellent purchase thank you
    Our Response
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment I've received despatch note with tracking details two days after ordering. Next day I got a refund - no message, no explanation. Day later got information that it was sold out ages ago, but stock system didn't refresh on time. Not good.
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback.  I have emailed you directly regarding the issue that you have raised.

    Many thanks.
    Robert
    Domu Brands Customer Service
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment You cancelled my order due to lack of stock. I have not received these so not too happy
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback.  I have emailed you directly regarding the issue that you have raised and I look forward to hearing from you.

    Many thanks
    Robert
    Domu Brands Customer Service
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Didn't receive my purchace
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback which we really appreciate.  I have emailed you directly regarding the issue that you raised.

    Many thanks
    Robert
    Domu Brands Customer Service.
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment It's perfect for us - thank you!!
    Our Response
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Exactly as
    Described no problem buying items again
    Our Response
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment I was excitedly awaiting delivery of my son's birthday present. When it didn't arrive, I checked my PayPal account, only to find that my payment had been refunded. I thought that, perhaps, there was something wrong at my end, as I'd had an issue with PayPal only the week before when a payment didn't go... Read More.
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback.  We appreciate you taking the time to leave it.  I have emailed you directly regarding this issue and I look forward to hearing from you.

    Many thanks
    Robert
    Domu Brands Customer Service.
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Love it! Great quality product
    Our Response
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment I never got the item very disappointed
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your email.  I have emailed you directly regarding this issue and I look forward to hearing from you at your earliest convenience.

    Many thanks
    Robert
    Domu Brands Customer Service
  • 01-Jun-2017
    Product score:
    Customer Comment Never got it. It always annoys me how retailers can keep selling something they no longer have. Had I known at the time I would have purchase from a different retailer. As you took days to let me know you didn't have the item I had bought, I missed out on the other one too.
    Our Response Good afternoon

    Thank you for your feedback which we appreciate.  I have emailed you directly regarding the issue that you have raised.

    Many thanks
    Robert
    Domu Brands Customer Service